Måndag

godmorgon..
fan jag lyckades inte komma upp i tid ändå.. Hade ställt den på 10.00 men vakna 11.30!!!

Ska strax ringa jobbet o få mina tider, ska jobba på förskolan lite nu :) Skoj..
Så får hoppas att jag inte öppnar i morgon eftersom ja lär ju inte somna i kväll haha..

Sen va tanken att jag skulle ner till stan och gå till banken. Men min snälla pappa kommer hit o växlar pengar med mig istället så jag slipper ta mig ner i onödan och + att han kommer förbi med min tvätt som jag tvättat där och inte fått med mig hem.
SKÖNT :)

så blir att gå och handla lite, känns som de ekar både här och där.
sen så åker jag nog ut till mamma o är där en stund sen.

Mailade blogg. se i går ang varfö jag inte kunde lägga upp klipp från youtube längre..
detta fick jag som svar.

Hej,

det beror på att du har internet explorer som webbläsare. Byt till förslagsvis mozilla firefox istället så fungerar allt som det ska. Det är tyvärr vanligt att IE strular med olika saker från och till.



Hmm vadå måste jag byta hela mitt internet just för att de ska funka.. NEJ TACK!!


sen så ville carro att jag skulle skriva hur filmen shark night var..
och jag behöver inte skriva mer än att...
se den INTE.. så tråkig och oveklig. Nä ingen bra film alls.

Nä dax o ta tag i mej själv, göra sig iordning lite.

Hörs senare sen

puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Byt till blogspot:) Det tycker jag är bra. Eller jag tycker allt är smidig. Du kan ju flytta hela din blogg till nått annat ställe.Kram

2012-01-09 | 14:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: