Nu kööör vi

hejsvejs..

Sitter just nu i soffan och ska strax starta ett avsnitt av revenge.. SÅÅÅ GRYM serie :D
Ska se avsnitt 8:a i dag.. Haha här går det undan ;)

Har jobbat 09.00-17.00 sen efter jobbet så gick ja till djurmagazinet och köpte en ny kattlåda. En rosa/grå hihi såklart.. Kände att jag va såå trött på all sand utanför..
Visst blir de lite nu med innan hon lär sig funktionen med denna, men såå mycket smidigare..

sen va hon så snäll hon som hjälpte mig, så fick 6kg gratis kattsand *thanks* :D så hällde i detta nu när jag bytte låda, så får vi se om det e något ja kommer fortsätta med :)

sen gick jag hem och bytte om till träningskläder och drog bort till lina..

Vi gick 6 km med stavar på 50 min :D
känns sååå skönt nu.
NU JÄVLAR haha!!

maten går oxå toppen.. som ni läste för ett tag sen så har ja laddat ner en app som mäter hur mycket jag ska äta / dag och hur mycket allt innehåller osv..
så ja i princip räknar den ut allt...

shapeup



Ps: bilden är lånad.

Men så här ser det ut, fast på svenska då.

SUPER BRA!!

ja nu är jag som sagt taggad till och fixa detta. allt går med lite vilja liksom..

Ja så detta var dagen det..

Nu ska ja kika revenge

pöss hej

Kommentarer
Postat av: Helen

De appen har jag med :-) ses imorgon baby <3

2012-01-19 | 23:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: