Ny vecka

Hejsvejs..

Sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar... Jag e så jävla hungrig :P
Blir torsk i ugnen *mums*

Sen ska jag storstäda.. Yes IDAG SKA JAG DET.. fan att man alltid ska dra ut på de :P Men lika bra o sätta i gång direkt efter när man har energin:)

Va nere på gymmet i morses med lina. Jag försov mej dock så lina ringde o väckte mig så hon hann ju ner före mej haha..
La mej allt för sent i går..

Men iallafall det blev 2.5 timme på gymmet i dag och jag körde kondition och styrka.. Förbrände 753 kalorier.. Yes det går bra nu :)

Ja sen gick ja ju till gymmet oxå, så blev lite extra där med :)

Händer inte så¨mycket mer i dag..

Hoppas ni har en fin måndag

puss

ska lägga upp två film tips senare sen så håll utkik :)

Ps: Erika din kommentar blev tom som du skrev i tidigare inlägg hihi..

Fanny: ja absolut har man egna mål och man vet ju bäst själv vad som e bra för en. Jag ska gå ner i vikt det e tanken och samtidigt bygga upp muskler, för nu e jag skit klen haha..
Men ja onyttigt måste man få äta ibland annars kommer ja tröttna :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha ah det såg jag nu, vet inte vad jag pysslade med i morses. Jag skrev allafall nått liknande som:

Klart man ska unna sig. Från början sa jag att jag skulle ha en ätardag i veckan, men nu har det blivit att jag unnar mig på helgen och vissa helger blir det mycket hihi..Kram

2012-01-30 | 16:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: