Söndag

hej hej

Fasen varje dag stämmer inte.. Eller jo klart de stämmer, men i fredags kändes de som de var lördag hela dagen, i lördags kändes de som det var söndag och i dag söndag har de kännts som måndag!!
Ja det e bra knepigt de där!!

Ja i dag har jag iallafall jobbat och efter jobbet blev det 1 timma på gymmet och ja körde stenhårt i dag.
I morgon ska ja köra ännu värre..
Jag ska inte kunna gå därifrån har jag bestämt...

I fredags va jag ute på minnernas och fy fasen va skoj jag hade det.
Vi förfesta hemma hos lina innan. Det var jag, lina, pernilla, jessica, johanna och linus.

Ja kvällen va sååå bra!!!

dock va jag en aning sliten när jag skulle upp o jobba dagen efter men det va värt de:)

När ja kom hem från jobbet i går va jag heeelt slut..
hade sovit 10 timmar på 2 dygn.. så jag somna i soffan *skönt som fasen* Sen efter tog jag med stella bort till lina så hade vi myskväll..
Vi kika gladiatorerna och käka onyttigt..

Sen får man ju en del kommentarer att man förstör träningen pga det.. HMMM!!! Ja kan säga såhär..
vi sliter som djur på gymmet och vi visar resultat..
Alltså har jag rätt att sätta mej en kväll och äta chocklad eller chips om JAG vill det.
Jag förstör inte träningen.. Jag unnar mej en kväll att göra detta..

Handen på hjärtat, hur många har inte en kväll de sätter sig och äter onyttingt även fast de tränar..
säg mig??
Sen får var och en tycka va fasen de vill..

Ja då va de sagt!!

Ska strax hoppa in i duschen och sen blir de nog sängen..

I morgon blir de upp tidigt och till gymmet.

Ha en fortsatt bra kväll

puss

Kommentarer
Postat av: Erika

2012-01-30 | 08:46:29
Postat av: Fanny

Förstör träningen? Det beror väl på vad man vill uppnå. Klart du ska unna dig onyttiga saker. Annars blire för tråkigt i längden. Jag äter onödigt så ofta jag kan. Och tränar nästan varje dag, man får göra det som känns bra för en själv.

Kram

2012-01-30 | 13:14:41
URL: http://Wikerud.devote.se
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Man måste unna sig saker ibland, oavsett om man tränar - tänk på alla som hårdtränar som har en riktig ätardag varje vecka då de VRÄKER i sig onyttigheter som pizza, godis, McDonalds etc ;)

Så unna dig lite gumman, det måste man!

Puss

2012-02-02 | 01:51:12
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: