T R Ö T T

Hello!!

OMG kan man gå och lägga sig och sova för natten kl 08.45..
Jag lovar att jag aldrig varit såhär trött.. ALDRIG!!
la mej strax innan tolv i går o somna kanske inom 20 min.. sen vakna jag efter 1 timma och va huuur pigg som helst.. låg i sängen till 04.15 o då hade jag tvingat mej själv att sova i 3 timmar..

somna precis innan kl ringde.. så MAX 2 timmar sömn har ja fått.. FY FAN rent ut sagt.
Jag har varit en liten halv zombie på jobbet i dag.

Och här sitter jag nu och försöker kämpa för att hålla ögonen öppna.

Har iallafall gått jättebra i dag o känns skönt o va i gång igen efter 1 veckas ledighet hihi..

Jobbade 07.30-16.30 och de kändes det med.. Men e slut i huvudet oxå haha :)

Nä nu orkar ja faktiskt inte skriva mer


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: