When you need it

hejsvejs..

Har precis kollat biggest loser och sen pratat med liniz.

Ska strax resa mej upp och ställa mej och diska. Skulle gjort de förut men ja somna på soffan i 2 timmar.

I dag så vart de ännu ett pass på gymmet.

15 min på crosstrainern
15 min på cyklen
50 min styrka, blev armar i dag
15 min på gå bandet.



och sen blev det mattan och strecha ut så förhoppningsvis har ja inte allt för ont i morgon hihi..

då blir de gymmet igen.. ja jag vet att jag borde vila en dag, men ja jobbar lördag och söndag så får se om ja går till gymmet då, så passar på nu liksom :P

efter gymmet i dag så följde jag med lina hem och käka.

sen har de inte gått i många knop här hemma.
så får se om ja somnar tidigt i dag med tanke på att jag sovit 2 timmar på soffan..

Ja just de, va och köpte sport bh i dag oxå.
blév en vit, de hade inte min storlek kvar i den svarta eller rosa :(

I morgon är de fredag och jag får se vad jag gör på kvällen. Någon som vill hitta på något?

Nä diska ska jag göra nu

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: