Bättre

Godkväll!!

Ligger och kollar på grey´s, men vilken T R Å K I G T avsnitt de va i dag *blää*
Kunde lika gärna ha kvittat känner jag.
Men strax börjar BB så något att se fram i mot :D

Dock kommer nog dagens avsnitt göra mej SKIT förbannad. Fick se ett klipp i går vad som hände i huset och nu har fan sipan gått fööörlångt.
Får se om de visar de i dag eller inte.

Mamma o pappa hämta mig runt 15.30 tiden i dag.
Vi skulle hem till dom och fira mamma i dag. Eller vi ska fira henne ordentligt på lördag med mat och grejer.
I dag blev det fika och så fick hon sin present.
En ny cykel ( hennes förra blev stulen ) Hon blev jätteglad!!
Dock trodde jag kände mej bättre, men har mått illa hela dagen och svettats.
Men ringde till jobbet förut och sa att jag kommer i morgon så hoppas jag mår bättre i morgon för jag går till jobbet varesig eller.

Men har varit en toppen dag iallafall <3

Hur har eran dag varit då?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: