Dagen

Hejsvejs!!

Precis kollat klart på BB och nu vet jag inte om jag ska kanske ta o krypa ner i sängen o sova.
Är galet trött!!

I dag har jag haft en toppen dag!
Gick upp tidigt för att åka ner till stan med lina. Är shopping helg här i skövde och de va man ju självklart tvungen att kolla in ;)
Och vet ni vad jag kom hem med??
Jo ett par svarta jeans!! YES ni läste rätt. Leggingstjejen nr 1 skaffade byxor i dag WIHOO!! Men har inte provat dom hemma än. Så får se om ja känner samma sak i morgon när ja provar dom. Men de hoppas jag :P

sen efter så tog vi en lunch. Blev Thai mat *MUMS*
mätta och belåtna cykla vi hem och bytte om till träningskläder.
Vi tog en promenad upp för att hämta iza.
så hade lina med sig smilla. Hennes katt älskar ju att gå på promenader hehe. Stella har liksom inte förstått grejen än. Men jag hoppas de kommer ;)

sen blev det en superlång promenad och de va så skönt.

Blev lite kort.. de kommer strax ;)

sen när vi kom hem igen, så gick ja upp och hämta stella så att syskonen fick träffas lite.
och det va så kul och se.
Dom gick fram o gosa och slicka på varandra och de syndes verkligen att de hade saknat varandra.
UNDERBART!!

Sen har jag bara slappat i soffan och hade väntat hela kvällen på grönsaker och dipp och i dag tog jag en ny dipp för att prova.
ALDRIG mer ska jag prova något nytt.. Till min besvikelse så smaka den S K I T!!
Så där förstörde ja mitt sug på dipp och grönsaker liksom.
jaja :P

Här kommer lite bilder från dagen :)


Grym bild hehe!! Här står jag med iza och smilla och posar haha!!


Våra sötnosar<3 Syskon kärlek!!



Busa busa hihi!!



Haha smilla fick skuss i min cykelkorg :P Hon gilla de hihi!!

Nä men dagen har varit lovely.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: