Godmorgon

Fredag redan!!
Jag har ju legat sjuk hela veckan men nu känns de bättre. Mår illa gör jag typ hela tiden. Men de blir nog bra de med.

I dag ska jag försöka orka och ta tag i hela lägenheten.. Den behöver städas från topp till tå.
Jag började lite smått i går. Men sen orka ja inte, el kroppen orka inte mer!

Så gör ett nytt försök i dag.


I går så skrev jag ju vad stella börjat med. Kissa i sängen.
Och nej jag har inte gjort några förändringar.
Inte möblerat om.. inte bytt varken mat el sand.
Jag får nu sitta hela tiden och ha koll på henne och när hon hoppar upp i sängen så sprutar jag vatten på henne.
Trist eftersom hon brukar sova där oxå.. Men nu vågar jag inte lita på att hon ska hoppa upp för och sova utan istället kommer kissa.

så vi får se om detta beteende går över mycket snart.

Vi ska snart ut i den fina vädret en stund iallafall :)

Hörs senare

puss

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Kissa i sängen? Oh no =(

Pöss

2012-03-26 | 09:33:38
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: