Lördag

Godmorgon..

Ännu en härlig vårdag utanför fönstret *me like* Jag ska strax äta lite frukost och sen fixa iordning mig.
Pappa hämtar mig om 1 timma. Vi ska fira mamma ordentligt i dag.
Med middag och sånt *lovely*

ska packa ihop massa tvätt oxå..
måste ju tvätta mina täcken och massa sängkläder.. eftersom stella som sagt fått för sig och kissa i sängen..
Hon gjorde de en gång till i går..
Hade koll på henne hela dagen.. Men sen gick jag o platta håret och då va hon framme IGEN!!

Fan vad e detta för beteende *orkar inte*
så blir en del tvätt  dag eftersom ja byter stup i kvarten *suck*


I går kväll åkte jag och lina ner till stan en sväng.
vi gick till glädje först och tog ett glas vin och tjata. Men va så konstigt folk ute och alla va så högljuda så man hade ju knappt va man sa liksom.
Så vi gick över till la vida och där satt vi en stund innan vi köpte nattamat och cykla hem.
en bra fredag =)

Nä nu måste jag skynda mig lite.
Hörs i kväll

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: