Lördag

Hello!!

Har precis duschat och känner mej stressad så det blir ett snabbt inlägg i dag.
Jag har stressat hela dagen känns det som.

Vakna vid 10 och tog de lugnt ett par timmar.
Men så fort jag lämna lägenheten så blev det bara kaos.

Kom in till stan, tänkte att jag köper cigg först och sen går jag till systemet.
När jag kommer in på pressbyrån så upptäcker jag att min kort inte ligger i plånboken.. Nä för den ligger ju på köksbänken hemma.. KUL!!
så fick snällt säga att jag inget skulle ha! PINSAMT!

Så ringde mina fina bror och fråga om jag kunde komma ner till pizzerian o hämta pengar och de gick ju självklart fint.
så jag traska ner dit, och han gav mig sitt bankkort..

jag går upp till stan igen och går in på systemet och handlar..
Sen gick jag återigen in på pressbyrån för att göra ett nytt försök att handla cigg.. Då tänkte jag.. Jag tar ut 100:a kronor extra så slipper jag tänka på de i kväll..

men då blev det medges ej.. Va FAN!!
Vi prova 3 ggr och de gick inte..
sen prova vi att jag börja handla ciggen och då funka de.
Återigen PINSAMT!

springer till bussen för och hinna med den, för skulle hämta lite kläder hos mamma o pappa..
så ringer upp brorsan på bussen och då hade han ju bara fört över 300 kr som jag bad om till kortet..
haha ja jösses.. Han ba jag kan föra över mer om du behöver..
Men då satt jag ju redan på bussen..

ja det va kaos kändes de som haha..

I kväll ska jag iallafall hem till elin o dricka o sjunga singstar =)
sen får vi se om någon utaqv dom som är där ska ut. Annars möter jag upp lina och dom i stan sen för UT ska jag hihi..

Nä nu måååste jag sätta fart

ha en fin lördag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: