Måndag

Hej Hej
Klockan är mycket och jag ska strax sova.
Men först ska jag bara uppdatera dagen lite :P

Har varit en toppen dag.
Vakna dock upp förkyld och hostar som fasen. Men kände ju redan i går att de va på väg.
Men bara gilla läget och bita ihop.
För i morgon ska jag till jobbet. va sjuk hela förra veckan och kan inte va hemma mer nu.
så som sagt bit ihop!

jag hade ju tänkt att gå till gymmet, men kroppen sa nej.
så tog på mig träningskläderna och gick ut på en promenad runt karstop.
sååå härligt och gå runt sjön



Men va nog kanske inte den bästa iden med tanke på hur jag mådde.
Jag kunde inte andas tillslut.. Kändes som typ astma och fy fan!!
Men runt kom jag.

sen när jag kom hem tog jag ut stella en stund.

sen messa jag med elin och hon skulle sluta 16.00 så bestämde att vi skulle ses =)
Blev middag hemma hos henne ( köttfärsås och spagetti) MUMS!
sen blev det massa prat om allt. En perfekt slut på denna dagen :)

I morgon är de som sagt jobb som gäller 9-15 och sen efter blir de nog en promenad.. fast funderar på och ta med mig kläder och skor till jobbet och gå hem.
Vi får se hur jag gör.

Hoppas ni oxå haft en bra dag?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: