Måndag

Hejsvejs..

Redan måndag igen och helgen har gått sååå fort verkligen.
Men har varit en skön och lugn helg.

I dag startar jag 2:a veckan på fjärilens förskola och känns toppen bra.
Skulle jobbat 09.00-18.30 men sista barnet gick hem 17.15 så gött för mej, kom hem 1 timma tidigare än jag skulle :P

Så nu blir de strax att göra kvällsmat och sen blir det slapp i soffan.

OM jag orkar ska jag ta tag i min hylla i köket som just nu ser ut som F A N..
Men har fått huvudvärk, så får se om ja orkar med den som sagt.

I går så va det sååå härligt väder hela dagen.. Så på morgonen tog jag på stella kopplet och gick ut i 40 min.
Hon tyckte det va suuuper skönt.
Men hon e fortfarande lite rädd om de kommer människor för nära.
Hemma så spelar de ingen roll vem som kommer.. Men ute känner hon inte samma trygghet, så det får man ju bara respektera och inte tvinga henne liksom..

När vi kom in så ringde pappa och bjöd mig på middag *mmm gött* hehe!!
Så han kom och hämta mig så åkte vi och handla..

Jag köpte även ny hårfärg..
Vet inte om jag skrivit de.. Men färga håret rött i lördag. Och blev jättenöjd.
Men efter varje dag som gick så släppte färgen överallt UTOM i utväxten, så jag så förjävlig ut..
så nu färga jag de kastanj istället, så e inte alls lika röd i håret längre.
TRIST.. Men kanske gör ett nytt försök snart igen. Trivdes verkligen i det.

så va jag även förbi djurmagazinet och handla ny kattsand och kattmat till stella.
Inte billigt och ha katt, (ifall ni funderar på och skaffa ) haha..

Nä.. Jag kanske ska försöka få in lite bilder i bloggen senare sen.. Har ju varit en del problem med det.

Gjort om ena hyllan med nya grejer.. Blev nöjd :)

Vad tycker ni??



Gick och ladda upp nu, så får försöka få in en del sen ;)


Loreen - Euphoria


Nä skriver mer sen :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: