Onsdag

Hej Hej

Här sitter en trött bella och har varit det hela dagen.
Ska strax äta lite, men har inget hemma som ja känner att jag e sugen på.. Suck!!

Jobbat som vanligt, men gick hem lite tidigare idag, gjorde jag även i går ;) Lyx va haha!
Så direkt när jag kom hem så tog jag med stella ut en sväng.

Ännu en härlig vårdag i dag. Hoppas den är kvar nu och att de inte kommer någon mer snö *håller tummarna*

Redan torsdag i morgon och ännu en vecka har snart gått!

Måste visa två kort jag tog på emilia och adam för typ 2 veckor sen.
ATT dom är dom finaste jag vet <3


Min fina emilia <3 Ps: nej det e inte hennes vantar haha ;)





Sötaste adam, har har dock ögoninflamation, så ser hängig ut :(



haha i går när jag kom hem från affären så ställde jag påsen på spisen som ja alltid gör när varor ska plockas in.
Stella va snabb och visa att hon ÄLSKAR påsar ;)

När man handlar får man en katt på köpet hahaha!!




Nä kanske ska ta tag i vad jag sk äta till kvällsmat. O R K A R    I N T E!!!

Men skriver mera senare sen ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Helen

Haha sötis kisse då :-) stor hon blivit. Liknar allt Lucifer där lite tycker jag hihi ;-) skönt att gå hem tidigare. Gillas..!!! Puss

2012-03-14 | 20:41:15
URL: http://helencarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: