Sjuk

Hello!!

Ligger hemma och är sjuk och det är fasen inte skoj alltså.

Men visste att det va något på G när jag hade haft huvudvärk hela förra veckan + mingrän på torsdagen.
Men i lördags va jag ju ute med lina och då kände jag inte direkt något.

Jo jag mådde lite illa innan vi åkte ner till stan, men inget jag direkt tänkte på.

När jag kom hem så gick jag o la mig, vakna vid 06 tiden av att jag behövde kissa. Då kände jag hur de började vattnas i munnen och satt då på toa och helt plötsligt kommer de från båda hållen ( ja jag vet ofrächt) sen va det kört.
Jag höll på och spydde va 10:e minut i flera timmar samtidigt som ja sprang på toa.
Värsta jag varit med om på LÄNGE.

när jag hållt på i 5 timmar så somna jag av utmattning och sov 2 timmar. sen mådde jag illa hela dagen. Men de kom inget mer. Utan hade hög feber och ont över allt. känns som influensan. KUL!!

så nu blir de att va hemma och kurera sig och hoppas detta går över mycket FORT.

vill ju inte va borta från jobbet och det är inget skoj att va hemma heller fy!!


Hade en rolig kväll i lördag, minus en grej som hände. Jag kasta ut en kille för att han hota mig... och de fortsatte när vi kom ut. Då va han och hela hans gäng sura. ÅHH!! småglin säger jag bara. Så trött på folk som inte kan betee sig när dom är ute. STANNA hemma då i så fall. suck!!

Men jag o lina hade skoj iallafall :)

Jag har blivit så dålig på att ta kort när jag e ute, så har ju inga bilder att visa ( sorry ) ska skärpa mig hehe.

Nä nu ska jag ringa pappa och fråga om han vill åka och handla åt mig.

Jag har inte ätit sen kl 14.00 i lördags, jag hann liksom inte äta senare när vi skulle ut och visst det e ju inte bra, sen så har man ju blivit sjuk så man vill ju inte äta.. Men nu har de snart gått 48 timmar och jag behöver nog få i mej något.

Hoppas ni andra mår bra iallafall?

Puss

Jag är så glad att jag beställte bruna linser igen.. trivs såå bra i dom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: