Söndagen

Hejsvejs!!

Jag sitter och kollar på tv. Men ska strax krypa ner i sängen.
Nu är båda mina täcken tvättade och rena sängkläder + att jag nyss tog en låång och varm dusch.
så kommer sova som en prinsessa i natt tror jag :P

Fast jag känner mig dålig.
Är torr i halsen och snuvig.. WTF!! har precis varit sjuk 1 vecka liksom.
Och om det blir något utav detta blir jag förbannad. Jag orkar inte va sjuk mer.

I morgon är jag ju ledig ( eftersom ja fått nytt schema ) så ska ÄNTLIGEN till gymmet.. jag skiter i om jag inte mår bra. Jag ska DIT!
Måste förbi skövdebostäder oxå och lämna in papper om inglasad balkong.
sen får jag se vad jag gör mer i morgon. Men dom två grejerna är planerade iallafall.

I dag så åkte jag ut till mamma o pappa och hade en mysig dag.
Vi fika i solen och busa med emilia <3

jag tvätta lite mera av det jag hade med mig ut i går.
sen åkte jag hem och typ väde direkt.
Jag o lina gick till maxi och handla. Vi skulle göra mat och ha en lugn kväll framför BB

Blev hamburgare och strips liknade till.
super gott =)
sen blev det BB och i dag va det hanna r:s tur att åka ut. S K Ö N T!!
sen blev de massa tjat och ja dagen har varit helt underbar.

Verkligen vår ute nu.. MEN i dag när jag o pappa va på biltema så kommer de in folk med typ kjol och sandaler.. aså det e inte sommar, men så fort solen tittar fram klär alla av sig.
hallå skärpning haha!!

Nä nu är kl mycket och jag ska föna mitt hår och sen krypa till sängs

Hörs i morgon

puss!!

"It's crazy how you can go moths or years without talking to someone but they still cross your mind everyday"


Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Puss på dig!

2012-03-26 | 08:06:16
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: