Tisdag

Hejsvejs.

Kom precis hem. Vart i väg med mamma på elins esplanad och shoppat lite.

Blev en ny tröja och en ny vårjacka :)
Visar strax :P

Har jobbat i dag, första dagen tillbaka på jobbet sen jag blev sjuk och de kändes skönt.
Jobbade 09.00-15.00 ( nya tider som ja fått nu )
så va rätt skönt o sluta så pass tidigt.

Tog med stella ut en sväng när jag kom hem. sen va tanken att jag skulle ut och gå. Men mamma hörde ju av sig så jag skippade de i dag.
Sen skulle jag träffa M men så blev de inte heller.

Nu sitter jag här och är galet trött och har huvudvärk. Funderar på OM jag orkar färga mitt hår??!! HMM!!
Nä jag tror ja gör de på torsdag när jag ändå är ledig på fredag.
Vilka i-landsproblem hihi..

Man har blivit så bortskämd med detta väder nu, helt galet att denna värmen är nu med tanke på att de faktiskt bara är MARS!!
Men jag klagar inte, jag NJUTER :P

I morgon jobbar jag hela dagen.. 09.00-18.30.. Jag hade ju stängning på måndagar förut, men eftersom ja är ledig måndag och fredag så har de flyttat den tills i morgon.
Helt okey faktiskt och ha de på en onsdag.
Men kommer va trött i morgon :P

Har varit o köpt nässpray i dag iallafall.. Gud i natt kunde ja verkligen inte sova. Va så täppt att jag tillslut fick gå upp ovh göra en egen huskur.
koka vatten med salt och spruta in i näsan.
Hjälpte lite, men absolut inte som nässpray haha!!

Ja nog tjatat nu :P

Här är tröjan jag köpte iallafall.. Har en likadan i svart och ÄLSKAR den.
Men nu blev de denna härliga färg =)
Från Gina Tricot




Och en svart jacka =)
Från cubus!


Nä dax o duscha innan DH och BB börjar

puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid skönt att komma tillbaka till jobbet efter att man varit sjuk. Hoppas att du käner dig helfrisk snart. Kram

2012-03-28 | 10:41:54
Postat av: Erika

Det var jag som skrev så vet du vem det är haha, blev nått konstigt

2012-03-28 | 10:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: