Underbar dag

Hej Hej

Sitter just nu och kollar på partaj på tv. Finns liksom inget att kolla på. Så stora frågan är om man kanske ska gå och lägga sig??

Dagen har varit underbar. Pappa hämta mig  morgonen så åkte vi och handla lite och så.
Sen har jag spenderat heela dagen hos mamma och pappa med hela familjen.
Vi fira ju som sagt mamma i dag och det blev massa god mat och fika.

Senare i kväll åkte jag till M och fortsatte den underbara dagen :P
Sen när jag skulle gå hem så ringde jag lina för tänkte gå förbi henne innan jag skulle hem.
Då va hon hos emelie och va ju bara 3 min därifrån så gick upp dit.

Där festa dom och ja en kul kväll :) Ett klipp som jag hade tänk och lägga upp va när de filma emelie när hon fick en present av sin pojkvän. Den är sååå klockren. Men hitta den inte på youtube så får hoppas att man får tag i den snart så man kan lägga upp den här. hihihi!!

Emelie knäckte även ut min rygg.. Trodde den skulle va värre än den var. Men de gör fan ont aså :P

sen gick jag o lina hem och som sagt jag kom hem för en liten stund sen.
Nu sitter man här och är TOK nöjd med hela dagen

Hoppas ni oxå haft en toppen dag?

Puss

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Älskar underbara dagar!! :)

Fika någon dag?

Pöss

2012-03-26 | 09:33:11
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: