Förkyld

Hejsvejs!!

Fy fasen att man aldrig kan få va FRISK!!!
jag e så trött på detta. Förkyld, ont i halsen och hostar *bläää* Men jag biter ihop och mer kan ja inte göra. Bara vänta ut skiten liksom.

Min bästa vän just nu ;)



I dag är de norges nationaldag alltså min 50% andra hälft :) Grattiiiiis norge <3

Ska strax hoppa in i duschen och sedan fixa iordning mig. Ska i väg och fira mina 2 brorsöner som ska ha kalas i dag.
Simon fyller 8 år nu den 23 maj och filip fyller 7 år den 17 juni. Men de valde att sätta ihop dem nu och fira dom =)
så får bara bita ihop en stund och va där.

Smaken har ju försvunnit så inget kommer jag smaka något :(
Varför försvinner den liksom?? Jag kan va förkyld.. Men när inget smakar får jag panik haha :D


Va o jobba som vanligt i går mellan 09.00-18.30 och nu är jag ledig fram tills på tisdag *hihi* Så egentligen va det bara bra att jag blev sjuk nu för då förlorar jag inga timmar och så.
Dock så e jag ju sjuk jämt.. :(

Men drack te hela dagen så de skulle lindra halsen :)



Vad händer för skoj hos er denna dagen då?

Sen undrar jag.. Vart fasen tog våren vägen???? Nu sista tiden har den inte visat sig iallafall.


Nä kanske ska börja göra sig iordning.. Tiden tickar i väg nu ju

Hörs sen

puss


Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Mår du bättre nu då? Puss

2012-05-22 | 17:37:35
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: