Hallooooo

HEEEJ!!

Nu blir de en ändrig här.. Jag uppdaterar aldrig eller kommenterar bloggar för att min dator e typ paj. Men nu har jag fått låna en av elin, så nu blir de skärpning med både inlägg och kommentarer ;)
Blir ni glada då?? hihi!!

I dag är det söndag.
vakna sent i dag för la mej tidigt i morses ;) Vid 16 tiden kom elin o hämta mig.. Vi åkte och handla lite hem till elin.
Gjorde mat .. Pyttipanna och ägg *mums* sen baka vi och jag passa på och äta för i morgon börjar allvaret igen och nu faaan ska jag ligga i på gymmet och äta rätt..

I går (lördag) va jag hemma hos mamma o pappa på kvällen o grilla *såå gott* och hade de mysigt. Senare sen åkte jag, elin, johanna och lätt till olstorp för o kolla :) Vi tänkte inte gå in för johanna skulle bara säga hej till johan och jag skulle oxå säga hej till 2 pers :)
men vi gick in iallafall o kika.
Va absolut inte mycket folk för o va premiär. Men det va ju svinkallt så jag förstår de..
Men va jättekul och kolla på allt folk haha..

så helgen har varit toppen bra :)

Hoppas ni haft en bra helg med?

I går måla jag naglarna rosa för nu börjar sommaren komma smygandes och då ska naglarna va färgglada ;)



Missa typ hela BB.. åhh!! Tänkte inte på att de va live i dag så satte på kl 22.00 men de börja ju 21.00 :(
Fan att man e så beroende haha :P


Jag i går hihi ;)




Nä nu ska jag fixa lite grejer strax.

skriver mer i morgon o lägger upp mer kort



puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt att få läsa lite mer blogginlägg:)

2012-05-14 | 08:35:12
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Gillar färgen! :)

Pöss

2012-05-16 | 01:24:10
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: