Hemma

Hej allihopa..

Då va man hemma igen..
Varit i norge hela helgen och bilder och vad jag gjort där kommer i morgon..
Just nu är jag otroligt trött..

Kom hem till skövde runt 19.30 tiden.. då åkte ja hem o lämna av väskan o lite så.
sen har jag varit hos lina och käkat tacos och kollat BB.
MYS!

Fick ääääntligen pussas med min stella som jag saknat massor i helgen. Men hon har haft de toppen bra ;)
Tack lina för hjälpen <3

Just nu ligger stella och sover i min famn o jag ska passa på o mysa med henne en stund innan vi sover =)

I morgon blir de upp tidigt för kl 08.20 ska jag o stella till veterinären. Hon ska opereras ( kastrering )
jag  lite små nervös men de ska nog gå bra =)

Så uppdeterar i morgon

natti puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: