Tisdag

hejsvejs..

Har precis pratat en stund med mamma i tel och ska strax göra mej iordning för sängen.
Känner att jag behöver lägga e ansikts mask för va ett tag sen nu och huden känns sååå mycket bättre efter de ;) MEN får se om jag orkar..

Tisdag i dag o har jobbar som vanligt 09-15 och nacken känns bättre men har istället blivit förkyld *suck* Jag e ta mig fan ALLTID sjuk och snart börjar ja undra VAD som är fel med mig.
Har ingen feber eller så ÄN.. så jag jobbar på och hoppas de ger med sig.
Jobbar ju i morgon sen är jag ju ledig tills på tisdag så bita ihop kan jag göra ;) OM ja nu inte får jobba extra på fredag för en är sjuk. Men får se!

Letar efter min nässpray som e helt spårlöst borta.. så frågan e om den va slut så jag kasta den.
Men är sååå täpt och ja kommer aldrig somna om jag ej har någon.. Så får leta vidare helt enkelt.

Hur har eran dag varit då?

När jag kom hem från jobbet somna jag på soffan 1 timma av utmatting. Om man har virus i kroppen pga av förkylning så e man ju helt slut efter en dag.
så jag hoppas jag somnar när jag lägger mig.

sen senare i kväll va en person här som ger mej sådan energi, lycka, glädje.. ja you name it.
Jag är såååå glad och lycklig nu förtiden och HAN med stort H är lyckan.
Men mer kommer kanske längre fram för nu e situationen inte som den borde. Men ja hoppas den blir de :)

jaja jag ska inte göra er nyfikna när jag inget kan säga hihi ;)



*HAPPY*



ska passa på och säga grattiiiis till Tim & Nelli som blev hela 3 år i dag!! sjukt vart tiden tar vägen.
Grattis sööötnosar <3



Tänk att de va inte längesedan ni va dessa små småttningar ;)

i går så börja nya livet inget.. Jag har legat på lat sidan ett tag nu och tog mej nog lite vatten över huvudet när jag sa mitt mål.. Blev istället motsatt effekt och jag tröttna.
Nu gör jag ett nytt försök och nu sätter jag ett mål.. Men ingen slutdatum på målet utan bara kämpar så får vi se hur de går ;)

I går ändras konsten igen och till lunch blev de torsk i ugnen med champinjoner och tomat med broccolimos
MUMS!!



Nä dax o sova så man klarar jobba 09.00-18.30 i morgon.. och sen kommer de en ny vikarie som ska jobba med mig.. så hoppas hon e duktig hehe..

Natti

pussss

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Jag hoppas att det är din tur att vara lycklig, kär och galen!! :)

Puss

2012-05-16 | 01:22:46
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: