veckan

hello..

Ska strax krypa ner i sängen o få några timmars sömn.

I går va jag ledig och den spendera jag hemma hos mamma o pappa i solen =) Dock va det sjukt varmt ( nej klagar inte ) så man orka knappt sitta i solen, för allt man ville va att hoppa i ett svalkande bad hihi.

sen efter jag vari där så åkte jag och elin och köpte glass och åkte upp till simsjön.. dock va solen nästan borta så va lite små kyligt :P
Men underbart ändå :)






i dag har jag jobbar 09-15 och i dag skulle vi ta hand om en annan avd oxå för de hade planering.. så har varit ute heeela dagen från 09.00-15.00 vi va bara inne 30 min o käka lunch.

så när jag sluta va jag helt slut i huvudet efter ha varit i solen hela dagen. Fick huvudvärk.

så när jag kom hem stensomna jag på soffan i 1 timma och 30 min.

sen ha jag inte gjort så mycket mer..
myst med stella såklart, min lilla älskling :D



hon är en livsnjutare iallafall min lilla snutta ;)



blir en lång vecka iallafall..

har två stängningar på jobbet denna veckan.

i morgon jobbar jag 09.00-18.30 torsdag: 09.00-17.00 och fredag 11.30-18.30

mem bara bita ihop :)

Just nu är det mycket som pågår i mitt liv och sen är det en grej jag e nervös över och känns som jag bara vill att den stenen från hjärtat ska släppa snart..
faan de får bara inte hända :(

Sweet dreams

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: