I´m back ? :)

Hejsvejs!!
 
Shit senast jag blogga var i början av juni!!
Skrev ju att jag skulle ha blogg paus och de är precis vad jag har haft :)
 
Men ska försöka ge mig på detta igen och kolla om jag orkar.
Kan medela att dessa månader utan bloggen har varit sååå skönt. Men ibland saknar man den ;)
 
Eftersom de gått så många månader så kommer jag inte uppdatera vad som hänt och inte hänt. Känns som det va därför jag hade en bloggpaus.
Man lägger gammalt bakom sig och startar om ..Eller försöker iallafall :)
 
I dag är det söndag och inte vilken söndag som helst. Utan i dag är det fars dag. Firar ni det?
Själv så brukar vi fira de och även denna gången var det inget undantag.
Åkte hem till pappa och mamma ( fast mamma är i norge) och gav pappa lite lotter och så käka vi middag och kolla film. En perfekt fars dag <3
 
Nu i kväll har jag inte gjort så mycket, mest legat i soffan och kikat på beck som man sett miljoner ggr.
Känner mig trött så blir nog sängen snart. Är ledig i morgon men ska dra till gymet när jag vaknar och sen fixa o dona hemma.
 
Hoppas ni alla har haft en bra helg. Min har varit super lugn och de kan behövas ibland de oxå..
Festat typ varje helg sen i sommras haha och sommaren ska vi inte ens tala om :D
 
Så va tycker ni, dax för mig att ta tag i bloggen igen.. orkar ni med de?? :)
 
Puss från mig
 
 
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Welcome back! ;))

Svar: Thanks baby ;))
Bella

2012-11-11 | 23:28:21
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Sandra

Älskar att du bloggar igen stumpis!

Svar: åh tack vännen :) Hur går de för dig då, lagt ner de helt el? Kram
Bella

2012-11-13 | 15:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: