Lördag

Godmorgon!!
 
Såå skönt och slippa vakna till någon klocka i morses.. det är de bästa med helgerna, att man får sova hur länge man vill ;)
 
I går sluta jag 17 och gick förbi mamma och pappa efter jobbet. Satt o tjata lite med mamma och gjorde mig en köttbullemacka med rödbetssallad *mums*
sen åkte jag hem och klev i myskläderna.. Men hann precis sätta mig i soffan så ringde mattias och fråga om jag skulle med han och emilia och käka.
Hade ju precis ätit, men åkte med som sällskap. Alltid skönt och träffa vänner <3
 
sen blev de lite fredagsmys men va sååå trött så gick faktiskt och la mig innan tolv i går.
 
I dag så vet jag inte vad jag ska hitta på. Mamma fråga om jag ville komma hem dit och baka.
Så funderar på och göra de. Blir lussebullar*mums*
sen vet jag inte vad jag ska göra mer i dag/kväll.. 
Tar den som den kommer helt enkelt :)
 
Ska ni göra för skoj denna lördagen då?
 
Nä dax o starta dagen kanske.
 
Puss på er
 
Quote of the day
 
 
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Åh vad gott! Ska nog sätta på lite kaffe här och värma en lussebulle i micron :)
Pöss

2012-11-24 | 19:50:52
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: