Lördag

Godmorgon:)
 
Sitter i soffan och kikar på någon film på tv och har precis käkat lite lunch.
Ska väl fundera på vad jag ska göra resten av dagen.
 
I går Hade vi iallafall AW (after work ) Med jobbet. Hade skiiit kul verkligen!
Vi käka först på La Vida och om jag ska va ärlig så va jag besviken på ALLT under kvällen.
Maten va sådär.. Sen dålig info om maten, att man skulle dela på de kött man fick in.. HMM?? och blev typ aldrig plockat från bordet. De plocka våra glas och sånt. Men våra mat tallrikar stod fan kvar i flera timmar..
Ja nä som sagt missnöjd.
 
Men kul hade vi iallafall :)
Sen drog några av oss vidare till Harry´s och dansa loss och hade skoj.
En perfekt kväll alltså :)
 
Såhär såg man ut i går :)
 
 
Drack massa gott :)
 
 
 
Jag och två av mina fina kollegor <3
 
 
Har massa mer kort men dom har får räcka just nu hihi.. =)
 
Jag gick från harry´s runt 01 tiden med sällskap (nämner inga namn hihi ) så nej gick inte själv hem, som alla är så oroliga för efter de som hände för ett tag sen..
 
Åhh i morgon är de dax för breaking dawn part 2 * L Ä N G T A R*
 
 
Får ju inte glömma min quote of the day heller..
 
 
 
Rihanna- cockiness
 
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Åhhh vill också se Twilight på bio! Får nog gå ensam eftersom alla redan har sett den snart :)
Skönt att du inte gick hem själv! :)
Kraaaaam

Svar: Men åh hade jag vetat de kunde du följt med oss ju :( Ja själv gick jag inte hihi ;) Pöss
Bella

2012-11-17 | 20:54:31
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: