Myst

Hej Hej
 
Skulle uppdatera på jobbet förut, men sidan hackade så sket i det.
Men nu är jag hemma och sitter i soffan och kikar på tv och bara tar de lugnt.
 
snart börjar grey´s anatomy.. Bästa programet :D
 
Jobbat som vanligt och fick jobba över lite i dag. Sen efter jobbet gick jag till mamma och pappa och tjata lite och åt lite mat och hade de gött.
Passa på och hoppa ner i ett varmt bubbelbad. Har ju inget badkar längre, så det e guld att komma in dit.
 
 
sååå skönt och ligga i badet när det är kallt och mörkt ute.
Ingen Höst/Vinter människa.
 
I dag bokade lina biljetter till sista twilight filmen breaking dawn part 2 som vi ska se på söndag..
Wihoo L Ä N G T A R :)
 
Sen ser de ut som de blir AW på fredag med jobbet :) och lördagen är inte planerad än :)
Så helgen är mer än välkommen just nu *hihi*
 
Quote of the day blir denna..
 
Skrattar samtidigt som jag lägger in den haha!!
 
 
Puss

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Åh vad mysigt! Vi har bott här i 2,5 år nu och har badkar, men jag har ALDRIG badat i det! Haha :) Eller... jooo en gång låg jag naken på botten och spolade supervarmt vatten på mig för att jag frös... men jag tappade aldrig upp ett bad ;)
Pöss

Svar: vaaaa du e galen, bada är de bästa som finns ju ;) TOKFIA :P Pöss
Bella

2012-11-15 | 18:28:00
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: