Onsdag

Gokväll..
 
Kom hem från jobbet för ca 1 timma sen..
Gud jag är helt slut...
 
har diskat lite och ska strax göra middag.. Finns mat kvar från i går, men va inte sugen på de faktiskt.
 
Skulle åkt till gymet efter jobbet, men fick min lingon vecka i morses och de 2 första dagarna gillar jag inte att träna då.. så får ha 2 vilodagar..
 
Humöret är lite bättre i dag, va inte på mitt bästa i går men så är det ibland.
 
Lite svårt och veta vad man ska skriva varje dag när de inte händer så mycket mer än jobb och så.
Så tänkte kanske göra någon lista, så får ni lite att läsa iallafall =)
 
ska leta upp en strax och så börjar jag nog i kväll =)
 
Puss
 
Quote of the day
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: