tisdag

Godkväll
 
Shit huvudvärken släpper verkligen inte, fasen att jag inga treo har hemma :(
 
Har varit hemma i dag oxå, mådde bra i går kväll men sen i morses så va de som kroppen inte ville. Frågan är om de ligger något som vill bryta ut.
Men i morgon SKA jag till jobbet.
saknar mina fina kollgor ju ♥
 
Gick till affären förut, de eka som fan här hemma.
Så till middag blev de lasange fast med zucchini iställer för lasangeplattor. Nyttigt!! och till de hade jag avokadokräm. *MUMS*
 
Men börjar fan bli hungrig igen.
så ska äta kvällsmat om en stund.
 
Har egentligen inte så mycket att skriva faktiskt..
 
Min fiiina stella (diggar alltid hur hon sover haha..

 
Quote of the day
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: