Torsdag

 
 
Godmorgon..
Just nu är jag på jobbet eftersom jag redan skrivit detta inlägg (i går kväll ) smart som fasen och kunna göra de och kunna sätta klockslag när de ska publiceras =)
Eftersom ja aldrig har tid och skriva på morgonen och på jobbet blir de inte att man sitter på rasten o skriver.
 
Men torsdag i dag och ja jobbar 09.00-18.30 alltså en lååång dag.
Efter jobbet ska jag nog förbi mamma o pappa. Måste hämta julgardiner, mina som ja har hemma är tråkiga..så ska kolla vad mamma har :D
Julpyntar ju inte speciellt mycket, men lite tycker jag man kan pynta *mysfaktorn stiger en aning då*
 
Julpyntar ni mycket?
 
Hoppas ni får en toppen dag så hörs vi i kväll
 
Puss och Kram
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: