Träning

Sådär då har man tid och slappa en lite stund innan jag ska städa och plocka.
Man får passa på när man är ledig. 
 
I dag blev de "bara" kondition på gymet. 40 Min på bandet, sprang och gick!!
sen blev det cykel i 20 min 
.
1 timmas träning blev de iallafall.. men i morgon efter jobbet blir de längre. då ska styrka in oxå.
Har lagt upp ett nytt schema och jag hoppas de kommer funka.
Måste sätta fart nu om jag ska nå mitt mål till beach 2013 hihi :D
 
Har precis ätit, blev hemmagjorda pannbiffar med rödkål och brunsås *mums* 
Skulle lägga upp kort, men kommer inte åt min instagram här på bloggen för har glömt mina inloggningsuppgifter dit..
någon som vet hur man kan kolla de i mobilen på instagram? letade runt med hittade inget.
 
Förut så ringde en arbetskollega och berätta att mitt vik blivit förlängt till sista dec och istället för o jobba 3 dagar i veckan så blir de nu alla dagar i veckan *gött* och mer tider.. De gillas massor!! SÅÅÅ GLAD!!
 
Dax o städa.
 
Hörs sen
 
puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: