Bättre :D

Godmorgon/godmiddag :D
 
Mår mycket bättre, hade till och med kunnat jobba i dag känner jag. MEN likabra att va hemma en dag extra.
Fortfarande super förkyld men de står jag ut med liksom. De brukar ju sitta i ett tag.
 
Fredag i dag och vakna tidigt även om ja somna halv 5 i morses.
 
Har precis haft "besök" här på lillegården. Hörde bara massor skrika..så kollar ut.. ser jag typ halva maxi personalen komma springandes så går ut på balkongen för att kika *nyfiken ni vet*
Då hör jag min kvartersvärd säga att han dumpa något där borta bla bla..
så han hade tydligen snattat.
En äldre såg de ut att va oxå. Måste ha varit mycket eftersom sååå många springer efter haha.
Ja de va mitt fredags nöje liksom :D
 
 
va tvungen att ta kort ju :P
 
Ja har man varit instängd en hel vecka så är allt roande :P
 
Nä annars händer väl inte så mycket i dag.
 
Hörs senare
 
puss

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (mammaliv, fotografering, resor och sånt där)

Hahahaha :)

Nu får du snart krya på dig helt så att du kan komma förbi och mysa lite! :D

Såg Maxipersonalen rusa efter 2 snattare för några veckor sen - en tjej och en kille... jävlar vad snabba de var - de som blev jagade alltså ;)

Pöss!

2013-02-01 | 22:57:58
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: