Mycket

Hejsvejs..
 
Anledningen till att jag valt att inte blogga på¨ett tag är nog inget jag delar med mig här.
Men ibland blir saker o ting inte som man tänkt sig och jag har haft en deppig period och inte mått så bra.
Inget jag visar utan de är mest mina 4 väggar som vet hur jag mår.
Men nu känns allt bättre och jag vet att jag är STARK
 

Söndag i dag och jag kommer inte göra mycket i dag. WHY??
Jo för att de blev fest i går så man är bra seg i dag aså haha!!
 
På morgonen var jag på gymmet *givet* tjuvstarta mätningen och hade tappat 6 cm på midja och mage *wihoo*
så ska egentligen mäta varje lördag men nu så väntar jag ett tag o ser vad som händer.
Men sååå skönt att de går åt rätt håll :)
 
sen låg jag hemma o vila ett tag innan man satte i gång o fixa sig för fest.
Vi var hemma hos elin och vilken grym kväll vi hade både där och på krogen :)
Hemma hos elin var de jag, lina, elin, hanna, sofia och hanna.. 
Galen kväll som sagt o de kommer ni få se kort på snart haha!!
 
vi gick till bogrens sen när vi kom ner till stan och dansa loss.
 
Tack tjejer för en toppen kväll :D
 
Jag i går :D
 
 
jag o liniz
 
 
 
sen spåra de ur efter vi shota hahaha!!
 
 
 
men va kul!! hahahaha!!
 
 
ha en fin söndag alla
 
puss

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (och livet som nybliven mamma)

Blogga när du känner för det gumman! <3
Kram och puss!

2013-01-14 | 10:58:15
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: