You

godkväll härliga söndag.
 
Måste erkänna att de faktiskt varit skönt att va pigg en söndag faktiskt :D Brukar ju oftast ligga och sova halva söndagen för att man är ute och festar på lördagar liksom :)
Fått massor gjort i dag. Gått en morgon promenad på ca 4 km sen åkte jag och storhandla och panta flaskor. Hatar när man samlar på sig ett berg varje gång och inte går oftare.. dricker ju knappt dricka men kan medela att 99% var redbull burkar hahaha!!
sen va jag och handla mat och sand till stella.
Lagat mat och sedan städat o donat lite hemma. En väldigt effektiv dag :D
 
I går var jag och lina i gbg och shoppade. Åkte väldigt tidigt på morgonen så man va nere vid 10 liksom.
Hade en toppen dag verkligen. Massa skratt (som alltid när de gäller oss två ) och massa shopping. god mat osv.
Man måste göra detta oftare för de är verkligen sååå skönt och komma bort :D
 
men ingen dag e helt perfekt, lina fick skoskav och jag huvudvärk så vid 16 tiden satt vi redan på tåget hem.
Trötta men glada =)
 
Tanken var ju utgång när vi kom hem och hade sovit men näää vi var för trötta och sega hah!!
 
Lite av de jag handla :D
 
 
Jag i går morses vid typ 07.40..tröttis tjej :P
 
 
I kväll blir de tacomys med film och tända ljus. UNDERBART avslut på en toppen dag.
 
Så va tyckte ni om mellon i går då? Vann rätt låt?
Enligt mig såå JAAAA rätt låt vann :) Har gillat robin sen han var med idol så han var en klar vinnare för mig :)7
Låten spelas om och om igen och får rysningar i hela kroppen.
Hejja Hejja i eurovison :D
 
Nä kanske dax att börja med maten strax.
 
puss på er
 
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (mammaliv, fotografering, resor och sånt där)

Nu är det för längesen du bloggade igen! ;)

2013-03-30 | 06:59:35
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: